2 de outubro de 2008

I dag er jeg glad for!

I dag er jeg glad for!
Til tross for å ha tatt 9,4 i matematikk og før du tar 10,0 i historien, er den måneden av min bursdag, jeg så min kjære Norge gevinst på 4 til 0 (av) med Ukraina, som den brasilianske aldri ville.
Jeg ser koppen's Cup 2010 i Norge
Mot Cup!
Først og fremst gratulerer til den brasilianske for hans seier for 21 til 0 (hjemme) mot Salomonøyene (latterlig)
er vi nødt til å slå columnists spaltist kommentar gi din e-post, navn, og kolonnen til å anta: høyttalerne er tilgjengelig:
Brsileirão, Brasil, Norge (kjøre), Flamengo, Palmeiras, Corinthians (lederne i serie A og B)

0 comentários:

Postar um comentário

Os comentários deste blog são moderados.
Nem perca seu tempo com spam ou ofensas pessoais.
Leia os Termos de Uso e as Regras dos comentários.
Seja bem-vindo(a).